Henka_
Antal inlägg : 117 Registreringsdatum : 08-09-27 Ort : all over swääden
| Rubrik: B: Lite foton från Ope flygfält. sön sep 28, 2008 8:38 pm | |
| Tänkte att ja skulle slänga upp lite bilder från Ope (Östersund) så kan ni få njuta av lite riktigt håriga bilar Vad kan döljas här under då? Den va de! 6cyl mettis matad Här snackar vi soppa pump =) Norsk VW med skjut i! De var allt fårn Järpen idag, på återseende | |
|
Henka_
| Rubrik: Sv: B: Lite foton från Ope flygfält. mån sep 29, 2008 7:55 pm | |
| Ursäktar bilderna dom blev någon stl för stor men de ska lösas till nästa gång de kommer nå jävligt fräna bilder | |
|
Henka_
| Rubrik: Sv: B: Lite foton från Ope flygfält. sön okt 05, 2008 11:57 pm | |
| Som vanligt när ja skapar en tråd så är de inte en jäävel som känner för att skriva jaja tack för mej! | |
|
Bihl
Antal inlägg : 55 Registreringsdatum : 08-09-26 Ålder : 36 Ort : Bollnäs
| Rubrik: Sv: B: Lite foton från Ope flygfält. mån okt 06, 2008 2:37 am | |
| Haha du ska nog inte ta det så personligt =) den gröna bilen va frän, men dom andra "fordonen" är inte så mycket av mitt intresse... på nå vis blir det ingen sport i det längre om det inte är en street reggad bil, men det är ju min åsikt | |
|
Henka_
| Rubrik: Sv: B: Lite foton från Ope flygfält. mån okt 06, 2008 2:40 am | |
| Bilarna e inte poängen, utan motorerna | |
|
Daniel..
Antal inlägg : 85 Registreringsdatum : 08-09-25 Ålder : 36 Ort : Bollnäs
| Rubrik: Sv: B: Lite foton från Ope flygfält. mån okt 06, 2008 12:48 pm | |
| Trevliga maskiner det där Men jag håller med Bihl..Har faktiskt inte så stort intresse för legala rejs med olika regler osv. ''vanliga'' bilar som trimmas hårt och körs därefter på gatan är mer min melodi | |
|
Henka_
| Rubrik: Sv: B: Lite foton från Ope flygfält. mån okt 06, 2008 12:55 pm | |
| inte för att vara någon moral kärring.. men "inte uppmana till olagligheter " haha nä då ja kan förstå er, men nu var de inte bilarna ja ville ha synpunkter på utan bilderna sen är ja mer fachinerad av en frän turbo ford eller så ja med faktiskt som körs på gatan, men riktig dragracing har en tjusning de med. | |
|
Sponsored content
| Rubrik: Sv: B: Lite foton från Ope flygfält. | |
| |
|